Bekliyorum...




Bekliyorum..

Kimse kalmayıncaya kadar gecelerde.
Kimseler duymasın çığlıklarımı,
Görmesinler kendimi azarlayışlarımı,
Deli demesinler bana, alay etmesinler diye;
Gecenin en geç saatini bekliyorum.


Sonra şiirlerime kızıyorum her gece.
'Sevmiyorum sizi, yeterince güzel değilsiniz !''
Kalemimi ağlatıyorum, ettiğim küfürlerle
Ve sevgiliye kızıyorum,
''Ne arıyorsun farklılık mı? '' 

Edebimi aşıyorum ben bu saatlerde,
Kine susamış karanlığa benziyorum.
Zihnimde dolaşıyor kelimeler
Ve ben hepsini bir bir eziyorum...

Yine geziyorum gökyüzünde,
Kontrol etmeliyim, kimse olmasın sokakta.
Yoksa nasıl bağırabilirim kalemime?
Bana deli der, bir duyan olursa...

Günler çok hızlı geçiyor.
Ama bu geceler, hiç bitmez mi?
Ve sen, farklılık mı arıyordun?
Yatağımın içinde tüm dünyayı dolaşabiliyorum,
Yetmez mi?



Yunus Lekesiz


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir bakış işte...

13 Milyar Yıllık Lanet

Gücün Mavi Tarafı